fredag 8 april 2016

Hello

Hello.... Jag är så ledsen att det va så längesedan att ett inlägg kom. Men jag har haft så mycket att göra. Nu kommer jag lägga upp mer inlägg.

Idag ska jag göra en spring tag. Så nu kör vi!!!

1. Vad tycker du är det bästa med våren? 
Det bästa med våren att det inte är långt kvar till sommaren.
2. Ungefär när börjar och slutar våren hos dig?
Jag vet inte? 
3. Om du skulle lista alla årstider i ordning om hur mycket du gillar de, på vilken plats skulle våren komma?
1. Sommar
2. Vinter
3. Vår
4.Höst
Våren skulle komma på plats 3.
4. Hur ser den perfekta vår outfiten ut?
Ett par ljusa jeans, vita eller något, en söt topp och converse eller några söta ballerinaskor eller något. Hahahaha!!!
5. Hur ser en perfekt vårdag ut?
Perfekt väder, varmt och soligt, börjar dagen med en smoothie och är med kompisar.
6. Vad gör du helst en vårdag?
Är med kompisar eller går en promenad med någon.
7. Vilket är det tydligaste tecknet på vår du brukar se?
När det börjar växa lite blommor tror jag.
8. Favorit vår färger?
Ljusa färger. Vit, ljusrosa, ljusgul och kanske beige.
9. Favorit skönhetspryl på våren?
Baby Lips i Cherry Me
10. Vilken plats befinner du dig helst på, på våren?
Utomhus om det är soligt och skönt väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar