söndag 17 april 2016

Harry Styles facts!!!

Idag tänkte jag göra en till Oen direction medlem fact. Jag vet att One Direction har en paus. Men det kan inte stoppa mig som är en stolt Directioners. Idag ska vi prata om Harry. Så nu kör vi!!!

Denna gången ska jag göra detta i något annat matreal. Jag ska göra detta som en löpande text i stället.

Harrys fullständiga namn är Harry Edward Styles. Han är född den 1 febuari 1994. Harry är alltså den yngsta medlemmen.  Men sanningen är att han är längst (enligt wikipedia, Hahahaha)

Om han hade fått välja en superkraft så skulle det vara att resa i tiden. Hans favorit film är Titanic. När det kommer till förhållanden tycker Harry inte om tjejer som svär eller röker. Hans första flickvän hette Emely och dem var ihop när dem var 12. Men han var 11 år när han fick sin första kyss. Han älskar tjejer som somnar i hans knä.

Det var faktisk Harry som kom på namnet One Direction. Han talar flytande franska och han gillar att äta kex med jordnötssmör. Han väljer te framför kaffe och han älskar jordgubbar.

Han älskar att få rygg massage och han pratar i sömnen.

Detta var lite fakta om Harry Styles!
Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar