onsdag 2 mars 2016

USA! !!

Den 19 Juni åker jag till USA!!
Vi har varit i USA två gånger innan och det är mitt favorit land. Det finns allt där. Snälla människor, god mat, nöjesparker och shopping.

Vi kommer gå upp mitt i natten. Sedan åker vi över till Danmark och deras flygplats som heter Kastrup. Därifrån går vårt första plan till Frankfurt i Tyskland. Därifrån åker vi till Miami.

Dem första fyra nätterna tillbringar vi i Miami. Sedan åker vi vidare till Orlando. Där är vi i en vecka och efter det åker vi bort mot väst kusten. Vi åker hem den 7 Juli.

Jag är så taggad inför att få åka dit igen❤❤ Men något jag är mindre taggad över är själva flygresan. Jag har alltid varit rädd för att flyga flygplan.  Sen blir det inte bättre när man är åksjuk som PIIIP. Jag är så åksjuk och har alltid varit det.Men nu på det senaste har det faktiskt gått bra.

Jag hoppas ni längtar till sommaren lika mycket som jag gör. Så hörs vi igen på Fredag😇HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar